onsdag 4 februari 2009

Tänker på er

Alla vet väl vid det här laget att jag är känslig för djuröden, och inte har det väl blivit bättre sen vi förlorade Tuss. Jag kan acceptera att han inte är här just nu, men att han aldrig någonsin kommer att komma och möta mig när jag kommer hem, sitta och spana in kvarteret från sin balkonghylla eller mjölktrampa en över magen klockan sju på morgonen för att meddela att det är dags för frukost, det gör fortfarande för ont att ta in. Så därför lider jag med familjen som nu letar efter sin försvunna kisse, utan att veta vad som hänt eller vart han kan ha tagit vägen. Håller alla tummar för att han snart kommer tillrätta igen, för inget kan vara värre än att gå runt och undra och ingenting veta. Tänker på er.

5 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Tror inte tiden läker alla sår, snarare att man lär sig handskas med situationen och gör det bästa av den.

Spännande nu med bara tre veckor kvar :)

mama sa...

tack det värmer...

Anonym sa...

nu när det är så nära vill vi ju se en magbild!!!

vi hade ju glömt att ta på flera veckor sen en kväll slängde jag åt stefan telefonen och sa 'ta en bild på magen nu' och några timmar senare gick vattnet... kul att ha en bild som var från då man var precis som störst :-)

å

Semester & Mat sa...

Så fixa det nu ikväll, så att ni hinner med.
Tror ju inte att ni behöver vänta till 1mars innan ni får se pyret.

Anonym sa...

Vi tog en bild precis innan vi åkte till BB, kul att ha :)

hanna