söndag 15 februari 2009

Ingen 14/2-bebis

2 veckor kvar och jag ser verkligen ut att vara i partyform! *ironi* (Påpekas bör att kjolen faktiskt var RÖD, man skulle ha nåt rött el rosa på sig enligt inbjudan, men fotografen var nog mer dragen än jag var...)
Nån bebis blev det inte i natt, så Mama´s bet är ute ur leken! En liten snuva smög sig på, men det var också det enda som hände. Men efter att ha röjt runt på 40-årsfesten sov jag så hårt så jag hade förmodligen inte ens märkt om vattnet hade gått. Till helgen är det Hilding och då infaller Barbasköns bet, men det är nästan så det också känns lite för tidigt. Dessutom skulle bebisen få samma födelsedag som sin morbror, det kanske inte är så lyckat. Men den 25:e februari är fortfarande ledigt, och med tanke på att tjejgänget lyckats pricka in födelsedagarna mellan 26:e-29:e hittills så skulle väl löningsdagen passa ypperligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

aha ja visst har vi det ja 25 blir jätte bra då bokar vi det ;-) håll dig undan den 26 bara den är min bara min...

nä det skulle vara super jätteroligt att ha en födelsedagskompis... jag kommer ju aldrig att glöma bort att köpa presenter nånsin i så fall å jag älskar ju presenter... mest att ge faktiskt trots inläggen på barbas sida :-)

du ser i alla fall skitsnygg ut, även i en orangekjol!! kram å

Semester & Mat sa...

Kan ju hända ändå att mama kommer närmast datumet, vi får väl se.
Aha nu börjar du på tycka det känns "tidigt" med nästa lördag. Du får väl ta och bestämma dig, lät ju så less på magen sist vi pratades ;)

Anonym sa...

kollar här två ggr/dag nu... Allt för att slippa vara en "skullebarakollaomduärhemma"-ringare... ;)
Det brukar finnas tillräckligt många såna...(du ser jättesnygg ut!)
Nanne