måndag 16 februari 2009

Sudda sudda sudda

Glöm allt som stod i förra inlägget, jag tänker inte vänta en enda dag extra! Hela dagen har varit en enda lång pina med värk i fogar, bäcken, revben och gud vet allt. Magen har varit så tung så jag har vankat runt i datasalen och försökt bära upp den med bägge händerna (väldigt graciöst vill jag lova). Och så fort jag sitter stilla längre stunder så börjar det bökas och stökas och sticka ut armar och knän lite överallt, så man bara vill ställa sig upp mitt i tunnelbanan och skrika: Hörru skitunge, det blir inte mer plats! Se till att pallra dig ut istället!

6 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Du börjar på låta less nu ;)

Helene sa...

Det är bara förnamnet ;)

Anonym sa...

Det ju nu du ska njuta..men jag förstår dig./ Anna

Anonym sa...

kom igen... vi ropar högre BÄBIS!!! när Elvis sitter i knä med mig coh tittar på din blogg säger han elen och bäbä yyyut, det betyder att bäbisen ska komma ut, vi har pratat om att först ska helens bäbis komma sen mammas...

så snälla skynda jag orkar inte heller anka omkring så här mkt längre, även fast jag samtidigt vill ta mig in i april den här gången...

Semester & Mat sa...

Nu blir man lite nyfiken vad som händer, med tanke på att du inte skrivit eller kommenterat något idag.

mama sa...

hoppas du mår bra! ... nåt nytt?? :-)