lördag 31 januari 2009

Ett steg framåt

Äntligen har jag fått stryka lite saker från att-göra-listan! Frissan är avklarad och massagen likaså, även om jag måste erkänna att det inte alls var en lika avslappnande upplevelse som förra gången. Magen har hunnit växa under de här 2 veckorna och hur man än ligger på en massagebänk så kommer den liksom i kläm. Tror jag avstår nästa gång, 1-2 veckor innan förlossningen är man väl inte i sitt smidigaste tillstånd. Idag har jag dessutom plockat fram en väska och packat ner lite babykläder, ombyte och MVC-mapp. En liten bit på väg alltså! Det måste firas med sushi, blev så sugen när jag läste att Barbaskön satte i sig det igår. På sushistället i Bandhagen får man dock ingen tofu i sin misosoppa, däremot rejält med avocado i rullarna. Perfekt mat för en slö filmkväll.

1 kommentar:

mama sa...

om man fryser skinkan i 3 dygn kan man äta den... vet inte om det funkar på osten... det funkar ialla fall INTE på vinet :-)

men sen ska vi ta oss en frossar kväll med allt det där coh lite till :)