torsdag 1 januari 2009

Mål för året

Ett helt nytt år! *jihooo* Tillsammans med en kompis brukar jag göra upp mål för varje år, skriva ner delmål och hur man tror vägen dit kommer se ut. I backspegeln kan man då konstatera vad som gick vägen och vad som kanske behöver a) modifieras eller b) satsas på ett år till. Kvoten för 2007 gick ganska bra, 3 av 3 möjliga om jag minns rätt: katt, större lägenhet och bra löneökning. Det nyligen gångna året är 2/3 avklarade; bebis i magen [check] och arbetsplats att utvecklas på [check]. Det tredje (ej helt klara) målet får nog hänga med när vi ska sätta oss ner och förfärdiga målen för 2009.
Men vad jag fått veta via förhandsinfo så tror jag min kompis mål är ett av de bättre; mer närhet, eller lite mer kortfattat uttryckt: sex, sex, sex! Ja herregud, är det nån som inte skriver under på det?!

Inga kommentarer: