lördag 22 november 2008

Dagsformen

Jag tror jag drog på mig lite förkylningsbaciller igår, instängd bland hundratals andra på ett minimalt utrymme utan nån ordentlig värme. Går runt och småfryser lite och känner mig allmänt sänkt, sådär så man helst inte vill gå förbi nån spegel för man förstår inte vem den där människan med glansig blick och påsar under ögonen är. Tur att jag kan ta det luuugnt, medan sambon står och rör i grytorna och lagar chicken karai eftersom jag hintat att lite indiskt säkert skulle funka bra för att få bort förkylningen, kryddstarkt som det är med vitlök och chili och koriander. Sen blir det nog en lugn kväll framför dvd-n med snacks och cola, för är man sjuk ska man väl skämmas bort? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill oxå shopa... kul att du hittade grejer, synd med tåget, hoppas du mår bättre! kram å