torsdag 9 oktober 2008

Och här kommer den...


Här är den, den efterfrågade gravidmagen!! Äntligen fick vi tummen ur och tog några bilder, förhoppningsvis tillräckligt för att stilla allas nyfikenhet.
Jag vet inte, inte tycker jag att den är så himla enorm. Men det är ju ett par månader kvar så den hinner ju växa på sig. Har i alla fall fått tips om att Topshop har fina mammakläder, så jag ska masa mig dit nån dag efter jobbet och spana in utbudet. Tyvärr ligger väl deras priser en bit utanför min planerade budget men nåt måste man ju kunna unna sig. Tänk på alla pengar jag sparat in på vin den här sommaren!!! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh...vilken liten mage du verkar ha!! Själv såg jag nästan ut som en sprängfylld flodhäst i 6:e månaden... näe då men nästan!!

Åh, grattis förresten till miraklet i magen och välkommen till bloggvärlden!! /lena