torsdag 30 oktober 2008

Halloween!

Det drar ihop sig till halloween och man blir så sugen på att träffa vänner och käka nåt gott och mysa! Det verkar som de flesta har arbetsdagsförkortning i morgon och kan se fram emot en långhelg, men vi har tydligen förhandlat bort allt sånt. Inte bra, hade jag jobbat kvar på Af hade jag slutat vid lunch. Triiiist, jag vill också gå på stan och fika och lägga alldeles för mycket pengar på meningslösa halloweensaker i svart och orange som bara kommer användas en gång och som inte alls passar till resten av inredningen. Det är ju stämningen man vill åt när man promenerar under jättespöket vid Buttericks och spanar på horndiadem för hundar och Michael Jackson-masker och fejkade spindelnät. Kanske får fixa en halloweenfika på jobbet i morgon, så det blir lite stämning även här.

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Jobba halvdag, hmm...
Jag jobbar hela helgen.

Anonym sa...

Jag kan oxå glädja dig.. vårat jobb har inte heller någon arbetsförkortning inför storhelger!
Kram