tisdag 21 oktober 2008

Cheap shopping


Efter jobbet i morgon ska jag och en vännina ta en tur till Ikea och kolla in babyutbudet. Hon har datum exakt 4 veckor efter mig så vi tänkte göra en liten avcheckning på vad som kan behövas. Förhoppningsvis köper vi inte hela avdelningen, tanken är att vi ska få in allt i deras lilla söta Peugot utan att spränga taket. Men det har väl aldrig hänt att man kommit ut från Ikea med enbart det man tänkt sig! Förhoppningsvis hittar vi NÅT billigare alternativ till det här fina skötbordet som finns på Babyland och går att få till det facila priset av 3900kr.

4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Färdigt och bloggen fungerar :)

Anonym sa...

Har du köpt något till bebben än så länge? Enda vi handlat är en vagn, begagnad av min kompis.

mama sa...

frågade jag vem mer som skulle ha runt 2 april? annars gör jag det nu ;-) tänkte på 4 veckor efter dig...

Helene sa...

Therese: Innan Ikea hade vi bara fixat en pyjamas. Nu blev det ju lite mer!

Mama: Nära vänner som dessutom bor i närheten och fick sitt hus renoverat på TV... ;)