lördag 9 maj 2009

Vi kommer!

Yes då var det bestämt! Jag packar ungen och kommer uppåt v.22, anländer förmodligen på söndagkväll och därefter är det bara att boka in sig på besöksschemat! Fikaschema kanske vi borde sätta upp också, alla som har tid och lust att testa barnvagnsfika på Märtas, har hört så mycket om det nu så det måste man ju prova på. Babyskydd har moffa varit och fixat så jag ska kunna ta mig nån vart, nu ska jag bara försöka förstå hur man fäller ihop vagnen så den också kan åka med i bilen. Borde väl stå nånstans i den tyska bruksanvisningen.... "achtung", det betyder framtung va? Måste kolla det där med tågbokning också men det verkade ju Mama ha koll på, så man kanske kan få några goda råd inför hemresan!

8 kommentarer:

Anonym sa...

jippi välkommen hem :-)

åsa

Anonym sa...

Kul! Kusin G väntar, har just hittat kul leksaker i ett skåp-mammas köksassistent!

hälsningar Hanna

Semester & Mat sa...

Finns väl bilder också i bruksanvisningen ;)
Ska bli så roligt att träffas när du kommer upp hit.

A sa...

Nej nej! Ach betyder ju mot..och tung är ju tyska för tuning. Det är där radiodelen ska in.

Funkar det inte får du be någon koppla runt det på ett specialsätt.

http://www.youtube.com/watch?v=AFqE1tyOFDw

Anonym sa...

jag är ju lite trög nu för tiden, kommer du hem söndag v 22 eller söndag v 21 och stannar v 22?? jag blev lite förvirrad när vi pratades vid :-)

ser verkligen fram emot det :-) åsa

Semester & Mat sa...

Tyckte väl att ordet "achtung" lät bekant.
Joel fixar nog detta ;)

Helene sa...

Skönt att se att dte inte är bara jag som har gamla Yrrol-repliker på hjärnan! ;)
Jag är hemma 25-31 maj, dvs vecka 22.

Helene sa...

Vi kanske ska vänta med att låta kusin G lära honom det där med att öppna skafferiet; på vår nedersta hylla har vi brödrosten, elvispen och mixerstaven...