torsdag 7 maj 2009

Bacill?

Insåg att det förmodligen bara är nån envis förkylningsbacill vi råkat ut för, eftersom jag varit hängig och febrig och haft ont i kroppen i ett par dagar nu. Känner mig alltid piggare så snart jag fått sova eller ätit nånting, men det vill inte gå över utan återkommer dag efter dag. Kanske är det samma sak som lillkillen känner av eftersom han är extrasvettig och lite klängig och hängig? Vi kanske smittar varandra, med tanke på att jag aldrig får sova själv en hel natt. Jag får väl testa med lite mera te och extra bullar, vad kan man annars kurera sånt här med??

2 kommentarer:

mama sa...

chooooklaaaaaa :-)

hoppas ni mår bättre snart!

Semester & Mat sa...

Blir nästan förvånad att se Mama kommentera så här sent.
Allt som är onyttigt är bra medicin ;)
Sömn är nog det bästa, men det är nog lättare sagt än gjort.