söndag 17 maj 2009

Panikinköp?

Funderar fortfarande på det där med vagn. Man kanske skulle köpa en rejäl sittvagn med fullt liggläge och sen använda åkpåse i den? Eller kolla om den nuvarande mjukliften passar, så man kan lyfta över den och även ha som backup på tåget. Jag såg en fin på Blocket, en Briovagn på andra sidan stan. Men det bästa är väl att fortsätta hålla lite koll på andrahandsmarknaden och låna en vagn under nästnästa vecka, så slipper man göra några panikinköp. De brukar ju inte sluta så bra för min del, särskilt inte när det gäller barnvagnar...

5 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Vad var det för vagn du såg då, eller har du redan åkt och köpt den ;)

mama sa...

hoppas du hittar någon, jag håller koll...

till veckan är öppna förskolan bara öppen må och ti och må ska jag jobba lite på fm men på tisdag går jag gärna dit med dig :-) dom har ju bara öppet mellan 9 och 12 vi har bvc tid halv tio så vi är där från början ;-)

då är elvis på dagis så då kan vi knöla ner båda i syskonvagnen :-)

mama sa...

nej förresten det är han inte må on fre är han på dagis he he amninghjärnan slår till igen, vad vore jag utan min almenacka? så det är bara dagar för bäbisfika och promenader...

ska bli sååååå kul att du kommer upp coh att du stannar hela veckan!! lovley!

Helene sa...

Bäbisfika och promenader är det absolut bästa! Hoppas vårvädret sätter fart så man orkar ta sig ut ur amningskoman... :)

carolina sa...

Ställer iordning vagnen så är det bara att hojta till om/när du behöver den =).