torsdag 21 maj 2009

Packning del 1

Packa packa Arvids kappsäck... Hur mycket kan han behöva egentligen, det finns ju trots allt tvättmaskin! Fyra tröjor och en pyjamas, två par byxor och ett par mjukisar. Dregelklapp och gosdjur, snuttefilt och nappar. Resten får väl lösa sig allt eftersom? Minst lika svårt är det att packa MIN väska, eftersom var och varannan tröja känns för kort för att räcka över de breda höfterna. En helt ny garderob vore nog på sin plats men det känns som man får nöja sig med lite budgetshopping a´la HM: ett par linnen som man kan dra ner över midjan och några toppar med generös amnings-urringning, det ska man väl kunna hitta.

3 kommentarer:

Therese sa...

Jag sitter i samma dilemma! Amningsinlägg har jag lagt ner. Ett måste! Blöjor och tvättservetter inhandlar mamma. Vi får se på söndag hur många väskor jag lyckas packa ihop... :-)

Helene sa...

Inlägg!! Visste väl att det var något jag glömt att köpa. Det lär bli en del packning... :)

Semester & Mat sa...

Loggs modell på sina linnen är verkligen bra. KÖpte nog 5st förra året åv dem. Men den röda som tillkommit iår är ju så fin...
Om det skulle krisa med Arvids kläder iallafall så finns det att låna säkert i många hushåll här. Värre om det krisar med dina kläder, för det tycker jag att mina gör också ;)