tisdag 5 maj 2009

Äntligen en fräsch balle!

Ny balkong har vi fått i helgen, eller ny och ny men en uppdaterad version i alla fall! Moster Dett hade med sig spjälor att sätta på sidorna på balkongen, för att minska insynen och gosa till det lite, och medan vi fortfarande lullade runt i pyjamasbyxor och försökte få i oss morgonkaffe så städade hon balkongen och fixade i ordning så det var bara att plocka med sig kaffemuggen och trippa ut och sätta sig i vårsolen. Och när Moster 2 och kusinerna kom ner hade de med sig balkongmatta för att komplettera det hela, så nu har vi en helt ny fräsch balkong att spendera vårmorgnarna på! (Ska fixa kort så snart vädret blir bättre igen.) Kusinbesöket blev förstås väldigt uppskattat av lillprinsen, han som älskar att få uppmärksamhet och dessutom är otroligt fashinerad av tjejer blev såklart förälskad direkt. Fast efter att ha sett bilderna undrar jag om det inte var ömsesidigt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

härligt med besök :-) hoppas ni håller er krya alltid läskigt första gången mna vill ju att de ska hinna bli så stora som möjligt innan första gången de åker på något... 4 veckor var lite väl knappt tycker jag men lucia tar det hela med ro... å vi har laddat medicinskåpet till max, jag har lovat att sluta bota min dagliga trötthetsvaka med choklad... abistines nu andra dan :-)

Helene sa...

Kan man bota trötthetssvackan med nåt annat än bullar och choklad?? Det har jag missat!

Semester & Mat sa...

Fast mörk choklad får man väl äta, skriver hon som köpte 3rullar center(70%mörk choklad) i söndags...

Semester & Mat sa...

Förresten vad alla verkar vara bortskämda med hjälp till höger och vänster...

Anonym sa...

Tog ett tag innan jag greppade betydelsen av rubriken... ;) KUNDE det ha varit E:s kommentar??? Näää... ;)
Carro: Det var Helenes födelsedagspresenter som vi installerade.
Goskramen! Miss u!
Nanne

Helene sa...

Mörk Center is the shit!!!
Och det är väl nu man ska bli bortskämd... ;)