onsdag 1 april 2009

Amningskoman slår till

Det enda vettiga jag har utfört idag är att äta, sova och handla godis. Okej, det blev en barnvagns-promenad på 50 minuter till och från shoppingen, men utöver det har jag verkligen fastnat i den berömda amningskoman. Så fort bebisen har sovit så har jag gjort samma sak, alternativt passat på att äta eftersom jag verkar göra av med energi som ett mindre ångverk. Inga kreativa idéer här alltså, bara rent myspys-slappande hela dagen. Ganska skönt det med, om jag ska vara helt uppriktig. Vem vet, jag kanske kan vänja mig vid det här livet så småningom! Typ lagom till rackarungen börjar fara runt i gåstolen och riva ner allt mellan golv och tak, då kommer jag ligga på soffan och undra vart min lugna föräldralediga vardag tog vägen.

5 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Passa på att njut säger jag bara ;)

Anonym sa...

Men GUUUD vilken söting ni har! Jag längtar tills jag får snusa på honom IRL.
Nanne

Anonym sa...

vad söt han är! det går snabbt med utvecklingen. den här filuren stapplade lite tveksamt på mjuka ben för en vecka sedan, nu går han eller snarare springer fram ;)jag ser att han har kusinbody på...

hanna

Anonym sa...

Känner igen det du skriver! Skönt att du fått in att du sover när Arvid sover... Jag har inte fattat att jag skall lägga mig när Alicia sover, istället så far jag fram med dammsugaren, viker tvätt eller något annat sånt som skall göras. I morgon skall vi till BVC för vägning, förra måndagen hade hon gått upp till hela 2940. (2755 var födelsevikten).

Kram kram Therese

Helene sa...

Hanna: Springer han redan, gullungen! Han har väl bråttom att upptäcka allt förstås. Och Kusinbodysarna är dom bästa! :)

Therese: Jag gjorde samma sak de första dagarna, sen tog de väsentliga sakerna över; äta, sova, duscha... ;)