fredag 5 juni 2009

Vädervärk

Grått och ruggigt skitväder i Bandan idag, precis som igår alltså. Och jag misstänker att det är skitvädret som får all form av värk i kroppen att sätta fart på samma gång; J har ont i minisken och jag har haft ischiaskänningar hela natten. Men jag lyckades få en kiropraktortid på måndag eftermiddag, så klarar jag mig bara fram till dess så ska det förhoppningsvis bli bättre. Vi kan väl hoppas på en solig nationaldag i morgon så kanske värken går över av sig självt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas det känns bättre nu :-) Lucia och jag kommer den 18:e kanske Elvis oxå Stefan spelar på kvällen så vi kanske är där några dagar innan och han åker hem lö oc lämnar kvar elvis eller så kommer han på sö med elvis... vi får se :-) ska bli jätte kul i alla fall kram

Helene sa...

Jaaa vad roligt! Jag glömde ju skriva OSA så hoppas folk hör av sig ändå :)