onsdag 24 juni 2009

Tiden som försvann

Det här är hemskt att behöva erkänna, men jag har faktiskt ingen riktig tid över till att blogga. I alla fall inte så länge vädret fortsätter vara så fantastiskt som det varit senaste veckan, då rinner dagarn bara iväg utan att man lyckas åstadkomma nånting vettigt alls. Jag är mäkta imponerad av de som fakiskt får saker gjorda, till exempel Barbaskön som gör om hela köket mitt i sommarvärmen. För här tycks tiden aldrig räcka till några större projekt, tvärtom. En aktivitet per dag, sen har tiden runnit ut och det är dags att tänka på middag och bebisbad och amning och läggning. Sommarkvällarna som tidigare kändes som eviga, tar nu slut alldeles för fort. Men huvudsaken är väl att den yngsta medlemmen i familjen verkar ha det alldeles otroligt bra, så länge han är nöjd får man väl känna sig tillfreds med det man åstadkommit och ha överseende med resten.

4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Japp nu är hela köket utrivet.
Min uppgift i hela projektet är att vara med Grabben, i och med att vi inte har någon annan som annars kan passa honom, så sambon han sliter hårt ;)
Men han säger att han tycker det är avkoppling och hålla på renovera, jag blir ju bara stressad på en gång jag ser röran...

Anonym sa...

visst är det härligt att gå på bäbistid!! världens bästa arbetsgivare är bäbisar ;-)

åsa

Anonym sa...

såg du vagnen jag skickade¨bild på mms, den finns på allehanda här för 160kr fullt ligg och sitt läge bra 'vanliga' hjul, grön och vitgrönrutig, emmaljunga antar jag kollade inte men såg ut som en sådan, kanske något att ha för norrlandspromenaderna :-) otroligt bra pris om inte annat :-)

åsa

Helene sa...

Avkoppling att renovera, det låter ju för bra för att vara sant.

Och Å, vagnen såg kanonfin ut! Om det inte varit för att vi redan inhandlat en norrlandsvagn hade vi nappat direkt!