söndag 7 december 2008

Same procedure as every year

Som alla andra år har jag påstått att jag ska dra ner på julklappsshoppandet i år och inte låta Visakortet glöda varje vecka. Framförallt skulle jag inte släpa runt mina ömmande fogar i allehanda affärer med julrusning och köer ändå bort till utgången. Och hur det gick kan vi ju alla ana, eller hur?
NITTON julklappar har jag köpt hittills, jag har vart på alla sidor om stan och vandrat runt i ändlösa gallerior för att hitta den där enda lilla saken som jag tror kanske kanske skulle passa. Det positiva i historien är väl att det bara är någon enstaka julklapp kvar, så jag tycker i alla fall att jag förvaltat tiden ganska väl med tanke på att jag inledde klappjakten ganska nyligen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh herre gud, jag har inte börjat än!!! <:I
Fota soffan!
Nanne

Frida sa...

Hej sötis! Ja, det är dålig tajming och känns inget kul alls:( Jag tycker det låter som en bra idé att ses och smida lite planer:)
KRAM!

Anonym sa...

Julklappar till oss?
Hälsningar från Buster o Missan.

Anonym sa...

19julklappar redan! jag som inte ens har börjat tänka jul... stressstress! minns min jul när jag bröt i hop i västermalmsgallerian dan före julafton, höggravid, och satte mig på en bänk o grinade och ringde mamma! moget! ska försöka planera lite bättre i år! nä nu ska jag ta en nattmacka med vacumförpackad gravad lax och en STOR bit gorgonzola! pusspåre! /katt

Semester & Mat sa...

Äh, sluta fresta Helene nu med gravad lax och gorgonzola.