fredag 12 december 2008

En snällare bebis

Jag hann med ett besök hos barnmorskan igår också, snabb som jag är... not. (Min sambo påstår att jag ser ut som en pingvin där jag vaggar fram i maklig takt. Han kommer få glödande kol i sin julstrumpa)! Anyway, magen växer som den ska, hjärtslagen var starka och den snälla lilla bebisen har redan vänt sig! Visserligen kan den ju fortsätta vända sig ett par veckor till, det är trots allt 11 veckor kvar, men det känns ju bra att den redan börjat hitta rätt. Järnvärdet visade sig ha sjunkit igen och mina uppluckringar suger, de ligger förmodligen bakom en stor del av mina sammandragningar eftersom jag har så ont så jag går runt och spänner mig hela tiden, men i övrigt såg allting bra ut och vi kan andas ut och ha en välbehövlig avslappnad helg. *puh*

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt å höra, men synd att du har ont!! ha en bra helg kram, stor gösta har blivit sötgrabben! å