måndag 15 december 2008

Brilliant Heights

Spanande in de här coola killarna i lördags på ett litet mysigt hak på Söder. Brilliant Heights heter dom, och kör enbart eget nyskrivet material. Riktigt mysigt gung i deras musik, kul att få höra något nytt. Jag tillbringade kvällen tillbakalutad i en gigantisk fåtölj med en spritfri Mojito i handen och kände mig som värsta partysessan!
Riktigt så kändes det inte igår när jag vaknade med illamående och magkramper; eller egentligen är det väl precis så man ska känna efter en utekväll?!
Det tog mig många timmar att lista ut att jag kanske, kanske fått kontakt med en elak magbacill. Det var åtminstone 10 år sen jag var magsjuk sist så jag har helt förträngt symptomen. I alla fall var jag riktigt orolig ett tag igår kväll/natt när magen bara vägrade sluta krampa och funderingar om för tidig födsel dök upp i huvudet. Men kl 04 i natt började det släppa och just nu kommer kramperna bara tillfälligt, så jag beställer väl ingen förslossningssal än.

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Det skadar ju inte att ringa in för säkerhetsskull till förlossningen en sådan gång.
Annars är ju alltid telefonlinjen hit öppen så du kan få dig ett "expertutlåtande" ;)

Anonym sa...

förstår precis hade magsjuka med Elvis i v. 34, hade inte stefan åkt på samma sak så hade vi nog åkt in på BB :-)

men hur kul är det att ta sig ner med huvudet i toaletten med värsta magen, ett tag viste jag inte om jag skullle kräkas upp honom ;-)