fredag 16 oktober 2009

Krypet kryper

Husfriden är numera helt över -eller den upphörde väl för sisådär 7 månader sen, men nu är det verkligen ingen risk för att man ska bli försoffad. Ett två tre kryp, sen ålar man sig fram till det man vill komma åt. Det går i en rasande fart att skruva på stereon och riva ut dvd-filmer och hitta på allehand roliga hyss. Och när man tröttnat på det så drar man sig såklart upp och försöker få fart på TV:n. Det är ett ständigt passande och plockande numera. Vi kanske också får ta till vattensprutan, det verkar ju fungera för både hundägare och kusinföräldrar. Eller skaffa en lekhage så det blir lite lugn och ro igen!

3 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Om du använder dig av vattensprutan, så säg inget om det på bvc-träffarna ;)

mama sa...

gu va mysigt! ja det är samma här gumman har börjat få en omkrets på några meter, så till veckan kan hon väl börja sikta på vart hon vill... å jag tror efter att ha sett de lystna blickarna att det är 1. sören 2. elvis leksaker med massa smådelar iiii hon som ska stoppa allt i munnnen! 3. skor i hallen.... vad är det med ungar och smuts? Elvis fick vi gömma toaborsten för blääääää

ikväll ska stefan och jag vara vuxna på gks he he lovely!

ha en fin helg! kram

Anonym sa...

precis så där känner jag när min lillgrabb är ute på krogen, jag skulle behöva vara där å "fy:a" å "nej:a" hela tiden, för att han inte ska riva plejset eller göra illa sej... Blev du lättad nu? he, he, he...
Välkommen in i gänget!!!
Nanne