måndag 12 oktober 2009

Bytt är bytt

Mer än en vecka sedan jag uppdaterade bloggen, det är ju lite illa. Men veckan har varit späckad med besök och aktiviteter, och dessutom kan jag stolt meddela att jag tagit tag i ett par av de saker som legat på väntelistan. Tex gått igenom alla urvuxna bebiskläder, lagt ut ett par på Tradera och tagit med resetn på bytardag i Tallkrogen! En bytardag som jag hittade av ren slump, det satt en liten ensam lapp på anslagstavlan nere i centrum om att det skulle vara bytardag i helgen. Det blev till att göra en snabb genomgång och märkning av kläder, och sen sprina ett par vändor fram och tillbaka för inlämning, shopping och uthämtning. Det blev en hel del sålt för allt mellan 15-60 kr, så jag kom hem med strax under 300 spänn. Sen passade jag naturligtvis på att köpa en pyjamas till Arvid för 5 kr och en jacka för 20 pix, men det känns som ett överkomligt svinn.

1 kommentar:

mama sa...

härligt visst är det kul!