måndag 7 september 2009

OKEJ'RÅ!

Okej, det är bara att inse; semestern är över! Försöker ta mig i kragen och få ordning på bloggandet igen, det är väl på tiden eller hur?! Jag vet inte riktigt hur det går till men dagarna tycks inte räcka till för såna här aktiviteter längre. Jag som hade sett fram emot en låååång skön mammaLEDIG period! Känns som jag får omvärdera den tanken en aning, efter femtielva vaknätter och en försvunnen fritid. Men jag ska nu göra ett allvarligt försök att ta mig i kragen och avsätta lite tid för såna akktiviteter, såna där saker som man hann med förut men som aldrig tycks komma ifråga nuförtiden.
Vi får väl hoppas att det lyckas! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hurra hurra!!

Semester & Mat sa...

Va glad jag blir av att se att du tagit ditt förnugt till fånga ;)

Helene sa...

Man får ju försöka i alla fall! ;)