onsdag 9 september 2009

Kämpa på kämpa på!

Det gick inget vidare det där med att ta sig tid till egna aktiviteter. Förra veckan lyckades jag över förväntan, det blev två danskvällar i stan på egen hand. Otroligt skönt att komma hem och se att allt fungerar även om Mamma Tutte försvinner ett par timmar vid läggning. Men i måndags räckte inte orken till, så det blev ingen reggaeton på kvällen. Nu MÅSTE jag hålla orken och motivationen uppe så jag kommer iväg i morgon kväll, jag BEHÖVER den här träningen och den här tiden för mig själv! Dessutom, att komma in på ett lummigt svettigt Urkraft och träffa alla andra likasinnade människor är en energiboost i sig. Så kom igen, hjälp mig att peppa ordentligt så det blir nåt drag under galoscherna i morgon!

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Det här med att peppa inför träning är ju jag fel person att göra ;)
Men klart du ska ha "Egen-tid", man blir så mycket gladare och piggare av det.
Annars får du ta och leta dig uppåt i de Norrländska skogarna snart och andas in lite frisk höstluft och bli pigg av det ;O

mama sa...

gud va kul det låter vill oxå affrodansa!