lördag 12 september 2009

Aj aj aj

Jaaaa jag kom iväg och skakade rumpa i förrgår! Underbart, superkul och självklart blev jag tokförkyld på kuppen. Det var väl inte helt oväntat eftersom lillgubben firade halvårsdagen med att få sin första rinnsnuva. Ingen feber, men snuvig och kinkig. Precis som jag själv känner mig! Dessutom har jag en förj*vlig träningsvärk i axlar och nacke, man glömmer alltid att stretcha ut på egen hand efter danspassen. De där superduktiga urhäftiga dansproffsen som står längst fram och knappt stretchar alls, de har förmodligen redan slitit ut varenda led i kroppen. Vi andra dödliga behöver minst en halvtimmes extra tänj och vrid och dra för att inte se ut som en sneddragen marionettdocka dagen efter. Ont i kroppen och snuvig alltså, men det är nog ingen fläskflunsa på g än så länge. Hoppas verkligen vi klarar oss undan den skiten! *peppar peppar*

1 kommentar:

mama sa...

ajaj aj... nacken med omnjed är ju så skönt att ha ont i när man ska bära och tutta bäbis dyngnet runt oxå

när kommer du?