tisdag 7 juli 2009

Nya tider

Nu är jag trött på det här, nu ser vi framåt istället! I morgon ska jag våga mig ut i lokaltrafiken igen, dock inte med buss. Jag tror jag väntar liiite till innan jag ger mig ut på en busstur, men t-bana in till stan för lite fika och shopping kan nog vara bra. På torsdag ska vi på Bvc och få veta mer om smakportioner. Svårt att tro att lillprutten ska börja äta mat snart! Han känns ju fortfarande så himla liten. Betyder det här att man ska börja leta efter matstol, hakklapp och dreggelskyddande bordsunderlägg?!

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Snygg stol.
Om det är en du har tänkt kolla vidare på, så passa dig ifall det är textil på sitsen. Inte så bra kombination med smakportioner, inte senare heller ;)

Anonym sa...

Du har varit så stark och modig min vän och strunta i vad Busslink representanten säger. Vi alla vet att hon försöker lägga ansvaret på stackars småbarns föräldrar för själv slippa ta ansvar. Du har tagit ditt ansvar och det uppskattar nog andra som har varit med om samma hemska händelse. Stay strong darling!Ska bli kul att träffa er imorgon.
Kram