tisdag 8 december 2009

Två tuffa dagar

Två dagars utbildning i 7-Tjugo, en kurs i hur man coachar ungdomar på bästa sätt, det ska jag sätta tänderna i med start i morgon bitti. Första gången jag lämnar valpen i mer än 6 timmar och första gången på länge som hjärna ska få jobba. Ska bli kul att se resultatet av det. Och hur mycket separationsångest jag kommer ha innan jag äntligen är hemma efter 10 timmar utan bebis. Självklart har jag drabbats av en riktig dunderförkylning och går runt och snorar och fräser och känner mig som om skallen var full av blöt bomull. Jag kommer verkligen vara kursens stjärna... ;)

5 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Hoppas det gått bra första dagen, både för dig och de som var hemma.

Anonym sa...

nu kom julkortet! tusen tack!!! sötaste Arvid!!

Anonym sa...

det var jag som krev nyss alltså :-) åsa

Lena sa...

Hej!
Jag hade inte tänkt gå över en endaste dag... ;-) snarare få 2 veckor före. :-)

Ja... med Saga vart det väl på samma dag som beräknat kan man nog säga...
Vattnet gick den 10 juni, ultraljudet sa 12 juni och barnmorskan sa 13 juni och Saga föddes 14 juni! *skratt*

Sen har vi hittat ett till pojknman som vi båda tycker är fint... Elis. :-)

Kram kram

Jeanette sa...

lyder spändende :D
hoppas det går bra

Jeanette
www.babydjungeln.se